548 óra New York

  • FŐOLDAL
  • UTAZÁS ELŐTT
    • ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
    • PAPÍROK A BELÉPÉSHEZ
    • ÍGY KERESS SZÁLLÁST
    • TANÁCSOK A REPÜLŐJEGYHEZ
    • AMERIKAI HATÁRÁTLÉPÉS
  • LÁTNIVALÓK
  • FEDEZD FEL
    • EGYÉL JÓKAT
  • TIPPEK
    • ÍGY TÖMEGKÖZLEKEDJ
    • VÁROSNÉZÉS
  • GYIK
Egy bunkó New York-i autós

Egy bunkó New York-i autós

Írta: Mdavid89

New Yorkban az autó nem érték. Egyszerű használati eszköz, amelynek velejárója, hogy sérül, karcolódik. Ép lökhárítót itt nem látsz, vagy ha mégis, akkor azt vagy egy vadiúj autón, vagy azokén, akik minden parkolásnál lefedik a lököst kimondottan erre kapható felszerelésekkel – az ilyeneket itt kinézik.  

Ez a múlthét csütörtöki felvétel jól tükrözi a helyi közlekedési kultúrát.

Ez a kierőszakolt paralel parkolás Brooklyn Bushwick városnegyedében történt. Azért az ilyen extrém szinten béna és/vagy agresszív sofőr itt sem mindennapos, de látni érdekeseket.

113 komment videó magazin parkolás brooklyn bushwick Tovább
Egy bunkó New York-i autós Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
113 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Utólag színezett fotókon a kora huszadik századi New York Utólag színezett fotókon a kora huszadik századi New York
  • A manhattani magyar bártól a szétázott Times Square-ig – 4-5. nap A manhattani magyar bártól a szétázott Times Square-ig – 4-5. nap
  • Na, hányan tudják a Central Parkban, hol van Magyarország? Na, hányan tudják a Central Parkban, hol van Magyarország?
  • New York-i magyarok, jövünk! New York-i magyarok, jövünk!
  • Undorító! Soha többet! – magyarok New York legrosszabb hoteleiről Undorító! Soha többet! – magyarok New York legrosszabb hoteleiről
Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://548oranewyorkban.blog.hu/api/trackback/id/tr463451720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (113)
Az utolsó 100 komment:

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.10. 09:48:37

@negondolkozz!majdénmegmondom!: egy ilyen kijelentésért bevonnám a jogosítványodat, elvenném az autódat és nem szavazhatnál. 5 évig büntetnélek így, azután kapnál egy esélyt hogy egy szellemi bizottság előtt tegyél tanúbizonyságot arról hogy sikerült megszabadulnod a bunkóságtól ami beléd ette magát. Ha nem sikerülne örök életedre békávézhatnál.
Válasz erre 

negondolkozz!majdénmegmondom! 2011.12.10. 09:59:14

@Zwei: mit recsegsz, balfasz?
@Blassius: ha hozzáérnél a kocsimhoz, megtudnád hol lakik a jóisten, kiscsikó! Nőmet, kocsimat, családtagomat nem fogdossuk, ütögetjük. Különben halál, érted?!
Válasz erre 

Kukori és Kotkoda 2011.12.10. 10:14:53

@Putyur:
Felétek a használati eszközökre nem vigyáznak?
Ezt az irományt csak az nyalja be, aki térképről ismeri New Yorkot.
Válasz erre 

Altaïr 2011.12.10. 10:15:54

Enníi idiótát bazmeg, látni legalább megtanulhatnátok. Pl.:

@Jim Raynor:
"az előtte és mögötte álló kocsinak pedig még a riasztója sem szólalt meg"
A mögötte levő kocsinak a vészvillogója szerinted mitől kezd el villogni akkor is, amikor beparkol a fasz, meg akkor is, amikor ki?
Válasz erre 

2011.12.10. 10:23:29

Ennyit ki kell bírjon egy autó. Igazán finoman csinálta. Vicces és szokatlan, de hát ez van, a parkoló drága dolog és sosincs elég. Ki kell használni. :)
Válasz erre 

min 2011.12.10. 10:26:30

Még csak nem is bunkó. Ennyitől a lökhárító fényezése sem karcolódik. Párizsban durvábban megtolják a kocsikat parkoláskor. Hatásvadász cím...
Válasz erre 

min 2011.12.10. 10:28:56

@Altaïr: Nem tűnik fel, hogy gyorsított a felvétel és a parkoló kocsi tolatólámpája "villog"?
Válasz erre 

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.12.10. 10:30:32

Párizs hasonló.
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 10:38:46

kíváncsi lennék, ha elétek állna be valaki ilyen "vérprofi" módon, akkor is ennyire dícsérnétek e az ürgét. ja és ha az autó szimpla használati tárgy akkor gondolom a lakásban is hagyjátok, hogy a gyerek a falra firkáljon és leverje a számítógépet az asztalról....
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 10:39:46

elég sokat voltam a nyáron párizsban és nem láttam ilyen parkolást.....
Válasz erre 

2011.12.10. 10:41:38

Feltehetőleg ha 1-2 havi átlagfizetésből kijönne egy alig használt jó állapotú 2-3 éves verda, nálunk se lenne azzal gond ha meghúznák.

Viszont ameddig egy egyszerű beletolatás javítási költsége elviszi 1 havi fizetésed nagy részét, addig gond lesz vele.
Válasz erre 

min 2011.12.10. 10:46:25

@Juliusxtreme: nem eleget...
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 10:55:17

@min: 2 hónap alatt csak láttam volna ilyet, ha annyira mindennapos.....
Válasz erre 

Putyur 2011.12.10. 10:56:21

@Kukori és Kotkoda:
"... Felétek a használati eszközökre nem vigyáznak? ..."
Nem különösebben.
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 10:59:18

a festő szakember aki a teraszomat festette összekente a függönyt festékkel. szépen elküldtem a p.-be. pedig a függöny is használati tárgy, ráadásul különösebb értéket sem képvisel. ti nem így tettetek volna a helyemben?
Válasz erre 

Nem vagyok fideszes 2011.12.10. 11:02:08

Csöppet bunkó, valóban. De sehol sincs azokhoz a hazai bunkókhoz képest, akik napi szinten parkolnak le úgy, hogy a 17-es villamos nem fér el tőlük és gyönyörűen bedugítják az egész Bécsi utat.
Válasz erre 

min 2011.12.10. 11:10:42

@Juliusxtreme: Pedig elég gyakori volt amikor ott voltam, még fotóztam is őket annyira meglepődtem a látványon...
Válasz erre 

Tapogatott Kukorica 2011.12.10. 11:32:34

En meg azt figyeltem, hogy 0:11-nel a kutyasetaltato felveszi-e a kutyaszart. Es igen!
Válasz erre 

Pakos · http://iranynewyork.hu 2011.12.10. 11:37:11

@Kukori és Kotkoda: Nem tudhatom, hogy te jártál-e a városban (valószínűleg nem), de a cikk írója igen, én személy szerint kétszer is. Ha jártál volna kint tudnád hogy mennyire leszarják egymás autóit...
Válasz erre 

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.12.10. 11:38:38

rendesen agyonverném a rohadékot
Válasz erre 

Anti Anyag (törölt) 2011.12.10. 11:49:39

Azért jellemző, hogy ennek ellenére sokan a magyar viszonyokat szidják.

Persze csak azért, mert életükben nem jártak autóval külföldön és azt hiszik, hogy Bp. az igazi gáz, mert valaki egyszer bevágott eléjük.

Ez a mi szemléletünk szerint egy igen bunkó parkolás, itt bp.-en még nem is láttam hasonlót, pedig elég régóta autózom és garázs is csak pár éve van.

A magyar közlekedési kultúra addig szar, amíg mondjuk ki nem mész szlovákiába, vagy olaszországba.
Válasz erre 

dr. _mmm_ 2011.12.10. 11:54:46

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Kemény vagy csoki!
Válasz erre 

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.12.10. 11:55:19

Kár, hogy nem lőtte agyon a másik verda gazdája.
Válasz erre 

aha, persze 2011.12.10. 12:09:36

A sofőr rohadt ügyes volt.

A nő összeszedte a kutyája salakanyagát.

Itt egy évi átlagkeresetből veszel autót, jóhogy féltjük. Ámerikában - fetételezem - lényegesen kevesebből is kijön.
Válasz erre 

aha, persze 2011.12.10. 12:13:32

@Lófasz Hadnagy:

"...sehol sincs azokhoz a hazai bunkókhoz képest, akik napi szinten parkolnak le úgy, hogy a 17-es villamos nem fér el tőlük..."

Valami jogszabály kellene, hogy a villamos "utat törhessen" magának, még ha az is az ára, hogy végighúzza a gyökerek autóit. Komolyan, az emberek csak a szemet szemért elvtől tartanak.
Válasz erre 

komplikato 2011.12.10. 12:24:20

@Jim Raynor: "és mögötte álló kocsinak pedig még a riasztója sem szólalt meg....."
Te melyik videót nézted, mert nálam egyfolytában villogot az álló kocsi összes lámpája, tehát szólt a riasztója be és kiparkolásnál is. :)
Válasz erre 

komplikato 2011.12.10. 12:26:03

@aha, persze: És a busz, meg troli is. Azt hiszem jó pár fuxos, kigyúrt (vagy éppen pókhasú) bőrhajú atomdrága kocsijára ráférne egy lezúzás ...
Válasz erre 

Kukori és Kotkoda 2011.12.10. 12:26:35

@Pakos: Jártam.
Csak én nem osztom azt a véleményt, hogy New York minden egyes szegletében ugyanazok a viselkedési formák és normák figyelhetők meg.
Azt kijelenteni, hogy teljes mértékben leszarják egymás autóit, nem igaz.
Válasz erre 

dan72 2011.12.10. 12:29:31

Pásrizs belvárosában ugyanaz a szitu. Amikor legutoljára ott voltam kocsival egy hélyi ismerősem elárulta a titkot: a kéziféket nem szabad felhúzni, így az egész kocsi arréb gurul pár centit és nem nyomódik be a lökhárító. Egyébként általában csak annyi hélyet is hagynak két autó között, hogy nagyobb kocsival (mondjuk egy középkat. kombival) előbb-utóbb kénytelen lesz az ember ilyen módszerekhez folyamodni.
Válasz erre 

Super aGyuri 2011.12.10. 12:40:58

Nálunk az lenne, hogy a mögöttem állónak megroppanna a kiváló minőségű, 990 Ft-os műanyag rendszámtábla-tartója, ami miatt hangos szitkozódások közepette elkérné a betétlapomat (mert olyan kurva pechem lenne, hogy pont bent ül a kocsiban). Emiatt én bekerülnék malus fokozatba, neki meg hat hónapig vizsgálná a biztosító, hogy most akkor igazából ő jött nekem, vagy tényleg én tolattam neki, majd 50% kármegosztást alkalmazna, mert meg lenne róla győződve, hogy zsebbe kaptam egy fém kétszázast, hogy ismerjem el a felelősségem. Nagy nehezen kifizetné a felét, a maradék 495 Ft miatt pedig abban a hónapban szegény károsult nem tudná befizetni a villanyszámláját.
Furcsa kis ország ez. Szánalmas, na.
Válasz erre 

Super aGyuri 2011.12.10. 12:45:52

Gurult már nekem piroslámpánál emelkedőn másik kocsi. Biztos én vagyok a hülye, de azért a 10-20 ezer Ft-ért nem álltam oda vele egyezkedni, hanem megkértem, hogy legközelebb nyomja a féket vagy használjon kéziféket, aztán barátságosan eltávoztunk. Más emberek négy-ötszámjegyű káreseteknél képesek rendőrt hívni, és órákig le van zárva miattuk egy komplett forgalmi sáv... Ugyanis nálunk a szegény olyan nyomorult, hogy tízezer forint is számít neki, a gazdag meg olyan patkány, hogy akár ennyiért is képes odaállni vitatkozni.
A nagyvonalúság hiányzik, de nagyon.
Válasz erre 

SvenH. (törölt) 2011.12.10. 13:03:53

nem tudjuk hogy a mogotte levo mennyi helyet hagyott ki

@Super aGyuri: hat persze, de amiota okosok a szepseg es trendiseg neveben a lokharitot szinre fujjak, azota divat lett ez a hulyeseg!!!

amugy meg kideritettek hogy a tipikus koccanasosnal a nagy terepjarok sokkal torekenyebbek mint a normalis autok
Válasz erre 

agylízing 2011.12.10. 13:14:39

@Kompli: A parkoló kocsi tolatólámpája villogott, az tükröződött vissza. Nézd vissza, és láthatod, hogy amint elmegy, azonnal "elalszanak" a lámpák.
Válasz erre 

akárkivagybárki 2011.12.10. 13:25:45

Éveken át sofőrködtem Budapesten. Mindig is azt gondoltam hogy ennél bunkóbb,kultúrálatlanabb nép nem létezhet mint a magyar.(szigorúan csak a közlekedési morálra gondolva!!!). Aztán mit ad isten egyszer kaptam egy fuvart Nápolyba.Ami az ottani közlekedési morált illeti az borzalom. Alig vártam hogy visszaérjek Magyarországra mert az olaszokhoz képest itt nálunk angyalok az autósok.. :D
Válasz erre 

rhubarbjelly 2011.12.10. 13:38:12

Viszont a néni(?) felszedte a kutyakakit
Válasz erre 

Büszke_troll 2011.12.10. 13:55:17

Csak a fillérbaszó csóringernek bunkó ez a parkolás. (Ja és a jólmenő újgazdagnak, aki a farka hosszabbítását látja az autóban.)
Az autó használati cikk, továbbra is jól funkcionál, ha összekarcolódik.
Válasz erre 

Büszke_troll 2011.12.10. 14:01:12

@Juliusxtreme:
a függöny funkciója, hogy díszítsen, az autó pedig könnyíti a közlekedést.

Az összefestékezett függöny nem díszít, de egy megnyomott lökhárítójú autó továbbra is szállít.
Válasz erre 

Pakos · http://iranynewyork.hu 2011.12.10. 14:06:12

@Büszke_troll: Látom téged nem tanítottak meg a szüleid arra, hogy az értékekre vigyázni kell, főleg ha máséról van szó. Nincs jogod más értékében kárt tenni, csak azért mert belőled csírázik az igénytelenség. Gondolom szakadt/koszos ruhában jársz az utcán is, mert a ruha is csak használati cikk, attól még melegít, hogy szarul néz ki... Amúgy ha az én kocsimat baszod össze egy ilyen parkással akkor jobb ha nem gyorsan le is lépsz...
Válasz erre 

Pakos · http://iranynewyork.hu 2011.12.10. 14:08:02

@Pakos: - NEM a végéről
Válasz erre 

Büszke_troll 2011.12.10. 14:14:40

@Pakos:
A ruha inkább dísz mint melegítő cikk.
Az meg hogy engem hívsz igénytelennek, (kulturálatlannak: szüleim nem tanítottak meg) vicces egy olyan embertől, aki egy karcolás miatt tettlegességgel fenyeget.

Úgy általában nevetséges a tárgyfetisizmusod.
Válasz erre 

ProsTata 2011.12.10. 14:19:34

Belvárosban lakom Budapesten.
A lökhárítómra ragasztottam öntapadós gumicsíkot, ára kb 1000 forint a Homasitában.
A videón szereplő beállás necces, innen nézve meredek, talán onnan kevésbé.
Itt a sűrű belvárosban ha találok (HA TALÁLOK) 30 cm-el nagyobb helyet, akkor bizony oda be kell állni! Igen, ez azzal jár, hogy bizony kocctól-koccig! Itt a belvárosban lakók autói is magukon viselik a harci nyomokat, de szerintem a többség tisztában van vele, a lökhárítónak ez a sorsa errefelé. Persze már számtalanszor méltatlankodtak más autótulajdonosok, akár nekem is, amikor finoman rácsúsztattam a mögöttem, vagy előttem állóra, de szerencsére a nagyobb atrocitások, talán a testi adottságaim miatt elmaradtak.
Amúgy a leginkább méltatlankodók többségében nem is helyiek voltak, ami a matricák hiányából kitűnt. A másik, hogy rendszerint maguk mögött, maguk előtt hagytak 1m-t, ami persze itt pazarlás, különösen annak szemében, akinek átlagos méretű autójával kell miattuk becentizni.
Rátérnék arra, aki képtelen ésszel felfogni, hogy a parkolóöböl a annak elejét jelző padkától, vagy demszkykaróktól kezdődik és a végét ugyanezek jelzik. Nem utána, vagy előtte 2 méterrel! Az agyam eldurran, amikor az értelmetlenül elpazarolt helyeket látom én meg körözök, mert előtte, vagy utána van egy fél parkolóhely, ami az előbb említett balfácán miatti elcsúszott rend okán alakult ki.
Én szívem szerint a belvárosban nem engednék fix vonóhorgokat parkolni. Ha meg leszerelhető, akkor kötelező legyen leszedni, ha használaton kívül van. Én kb. 2 havonta cserélek rendszámtábla tartó keretet miattuk, ráadásul ezek parkoláskor mély sebeket ejtenek, amit nem fog meg egy gumicsík.
Válasz erre 

Pakos · http://iranynewyork.hu 2011.12.10. 14:24:29

@Büszke_troll: Relatív, hogy a ruha kinek dísz,és kinek melegítő cikk. Csak azért nem teszünk kárt más cuccában, legyen az autó vagy bármi egyéb, mert úgy gondoljuk, hogy az számára is hasonló funkciót tölt be mint nekünk. Szíved joga, ha a saját értékeidre nem vigyázol, de máséban ne tégy kárt szánt szándékkal.

Valószínűleg kár veled vitatkoznom, a user neved egyértelműen utal arra, hogy minek is vagy itt... Én lezártam!
Válasz erre 

ProsTata 2011.12.10. 14:30:17

@Pakos:
A lökhárító normál és finom ráparkoláskor nem sérül, hanem funkcióját teljesíti. Van igazság abban, amit Büszke_troll ír.
Az meg hogy az autógyártók csak színre fényezett lökhárítókat forgalmaznak, az más kérdés, talán üzleti...
A lökhárító fogyóeszköz. Amikor elviszed 60 ezres, vagy 120 ezres kötelező szervizre a kocsidat, akkor gond nélkül kiperkálod a mondjuk 120000 ft-os számlát, mert az vele jár ugye. Hát aki ilyen helyen lakik, annak vele jár, hogy az autó bizony szenved bizonyos külsérelmi nyomokat és mondjuk eladás előtt, azt fel kell újíttatni, mondjuk fényezés 50000 Ft-ért. Aki meg ilyen helyre betéved a két beállós garázsából, az alkalmazkodjon, vagy menjen parkolóházba, de még inkább ajánlott a taxi és akkor megoldódik a parkolási problémája és talán az enyém is... .-)
Válasz erre 

Nagymoli 2011.12.10. 14:40:35

@Lófasz Hadnagy: bárcsak a 17-es villamos vezetője fékúton belül vehetné csak észre, hogy parkolnak előtte! Lehetőleg úgy, hogy a villamosvezetőt ne is tudják vegzálni miatta! :-DDD Lenne pár csattanás, meg fémes csikorgás, és leszoknának az ilyen parkolásról.. Ha én parkolnák sínre, és apró darabokban látnám a kocsim, morc lennék, meg ideges, de eszembe sem jutna reklamálni... Tudnám, hogy rászolgáltam...
Válasz erre 

ProsTata 2011.12.10. 14:40:41

@negondolkozz!majdénmegmondom!:
Szerintem a Te sokmilliós autód is csak autó. Talán mert te meg tudtad fizetni, vagy szükség van státusszimbólumra, akármi, akkor is csak egy autó. Parkolni is ugyanúgy kell vele és szerintem van rajta lökhárító is. Ezért...
Ha félted a huszonhétmilliós kocsidat, akkor több megoldás lehetséges:
1. nem mész olyan helyre, ahol sérülés érheti (ergo nem használod).
2. Nem veszel huszonmilliós kategóriában kocsit, inkább egy kevésbé félthetőt... Megjegyzem ha ekkora összeget költesz kocsira (ami persze a Te magánügyed), akkor néhány évente egy lökhárító fényezés szinte élmény számba megy... :-) De kocsiérték alapján Te nem errefelé a belvárosban laksz, itt az autónak csak használati értéke van...
Válasz erre 

Pakos · http://iranynewyork.hu 2011.12.10. 14:40:58

@ProsTata: Van amiben egyetértek veled, van amiben nem. Teljesen igazad van mondjuk abban, hogy felbosszant, hogy egyesek nem tudnak parkolni, bénán állnak meg, métereket hagynak ki. Én sem dupla garázsból jövök, heti rendszerességgel járok a fővárosban, tudom miről beszélsz. Én csak azt kifogásolom ha valaki kapásból úgy áll a dologhoz, hogy ki nem szarja le a másik kocsiját. Valószínűleg ha rám állna valaki nagyon, mindenképp x helyen kéne megállnom, és nem marad más választásom, bepróbálnám finoman. Előtte azért 5-ször körbe mennék a környéken, és ha van bármi más alternatíva, nem tennék kárt más cuccában.
Válasz erre 

ProsTata 2011.12.10. 14:43:47

Kíváncsi lennék, hogy fordék fókusza hogyan parkolna be ilyen helyre automata üzemmódban? Nagy gázzal? :-)
Válasz erre 

Vkat118 2011.12.10. 14:48:57

Mellesleg láttam ilyen parkolást Budapesten is. Én nem örülnék ha szétbasznák így a kocsim. Mert nem 150.000 dollárt keresek és a ugyanaz a kocsi is 2x drágább mintha New Yorkban vettem volna.
Válasz erre 

ProsTata 2011.12.10. 14:53:42

@Pakos:
Nos, akkor nézzük az "ötször körbét"!

Szeretnél leparkolni az V. kerület Veres Pálné utcában, mert esetleg ott laksz és nagy bevásárlás után vagy...
Nincs "könnyű" hely, tehát körbe 5x, ahogy Te tennéd.
Nézzük az útvonalat!
maps.google.hu/maps?hl=hu&tab=wl
Veres Pálné utca, Szerb utca, Fejér György utca, Bástya utca, Királyi Pál utca, Vámház körút, Belgrád rakpart, Havas utca, Molnár utca, Irányi utca és ismét VERES PÁLNÉ utca!
Az út hossza kb 2,5 km, nincs letérési lehetőség, ahol lenne értelme, ott minden egyirányú, azaz behajtani tilos. A Királyi Pál végén telezöldes lámpa van, kihajtani sem egyszerű csúcsforgalomban.
Szerinted ebben a helyzetben mérlegeljek?
Válasz erre 

Vkat118 2011.12.10. 14:57:44

Minden esetre szabálytalan, mert annyi helyet kell adnod, hogy a másik az autók érintése nélkül ki tudjon állni. Sok államban ez elől hátul 1 láb. Google street viewben tessék megnézni szépen be is tartják.
Válasz erre 

Zwei (törölt) 2011.12.10. 15:27:21

@negondolkozz!majdénmegmondom!: rotfl. elkepzellek a kb. 22-es kormeretu bicepszeiddel a billentyuzet mogott, jelenleg lila fejjel, mer' valaki beszolt. not maximum 1280x1024 24 bitben-ben lattal valszeg kozelrol, jol sejtem? :)
Válasz erre 

fehéregér 2011.12.10. 16:12:11

Nekem is az jutott eszembe, hogy ügyes....irigykedem is kissé...és az is, hogy nagyon szeretnék olyan országban/társadalomban élni, ahol a tárgyakat funkciójukként kezelik, nem tulajdonítanak nagy dolgot azok külsejének, márkájának, és pláne senkinek nem jutna eszébe ilyen dolgokért (sem) embertársát agyonverni.
Válasz erre 

bazd meg 2011.12.10. 16:15:05

Juliusxtreme ;birom az ilyen verebeket mint amilyen te vagy, hogy te nem lattal meg ilyet ??? Abbol egyenesen az kovetkezik hogy nincs is ;^) Ez jo volt ;^) Amugy eleve nem paralel parkolas kedves cikk iro, de ne menjunk bele, amugy en laktam Manhattanben, ez ott bevett szokas, ok, nem mindig ennyire de sokszor csak igy tudnak bealni az emberek ;^) Persze az is bevett szokas, hogy fikazunk valamit meg tatjuk a pofankat, aztan evek utan elkezdjuk mi is csinalni, ilyen a magyar, na;^) OKOS ;^)
Válasz erre 

tobias2 2011.12.10. 16:15:25

@ProsTata: "nem engednék fix vonóhorgokat..." Oppá! Megvan az autóvédelmi megoldás! Tüskés buzogányokkal körülhegeszteni az autót -- na arra tolassanak rá!
Válasz erre 

Ata1981 2011.12.10. 16:15:48

Szerintem olyan hű de nagy baja nem lett a másik két autónak, szóval mire ez a nagy felháborodás...Nem bunkó volt, hanem szerintem ez egy kibaszottul elegáns és hatékony megoldás :DDD
(Nem voltam még NYC-ben, de egyetértek az előttem szólóval, valószínűleg igen kevés szabad parkolóhely lehet...)
Válasz erre 

porthosz 2011.12.10. 16:32:30

@Büszke_troll:
"Az autó használati cikk, továbbra is jól funkcionál, ha összekarcolódik."

Na látom itt is van pár büdös paraszt. Ha igy gondolod légyszives add meg a cimed meg az autód rendszámát aztán ha arra járok akkor majd egy csavarhúzóval megdolgozom egy kicsit az autód... Kiváncsi leszek vajon utánna is igy gondolod-e...

Arról nem beszélve, hogy egy autó nem csak használati tárgy, hanem egy értékcikk is (legalábbis amig nem ingyen adják a szalonokban). Ennek folyománya meg hogy egy elől-hátul megnyomott összekarcolt autó lehet hogy funkcionálisan használható csak épp értékcsökkent.
És amíg az ebből fakadó értékcsökkenést nem az fizeti ki aki elkövette, addig az egy nagy büdös bunkó paraszt.
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 16:40:01

Megmondom én a valót. Az én kocsim, tehát senki ne lökdösse, ha 100 ezret ér akkor se, ha 27 millert akkor se. Na most tudni kéne, hogy a lökhárító nem AZÉRT van, hogy a retardáltak annál fogva lökjék ide-oda, hanem AZÉRT, hogy a gazdájának pénzt spóroljanak azzal, hogy az bizonyos mechanikai sérüléseket jobban elviseljenek (vagy olcsóbb a javításuk) mint a kocsi másik- vagy más anyagból készített része.
De ezzel nem kell visszaélni "úgy is van neked, tehát akkor én is használom", mert vagy megtörténik az említett szarrá taposás (nekem is megfordulna a fejemben, pláne ha szándékosságot látok a tettben), esetleg betétlap. Ilyenkor persze jön az avultatás és az egyéb költségek, de azt meg polgári peresben - még ha évekig tart akkor is - leverem a hunyón. Az ütögető meg elviszi az ütögetésért a balhét, de a szándékos károkozó meg pláne.
Tehát a konklúzió: a lökös nem azért van, hogy annál fogva IDEGENEK maguknak helyet csináljanak, még akkor SEM, ha én balfasz lennék, és saját hibámból eredendően ütött-kopott lenne. Senki anyját-lányát nem viszem el egy gyors menetre, hiszen a sunájuk arra van, hogy használják és még kárt sem teszek benne, ügye, kis hülyegyerek-rasztafrizurás-irigy-autónélküli-gyalogos-biciklis-megmondóemberek????
Válasz erre 

bazd meg 2011.12.10. 16:40:47

porthosz, igazad van te nem budos paraszt vagy hanem, SOTET ;^) Sokunknak kulonbozik a velemenye, ennek a nemertese, tolerancia hiany ;^) Ha ezt sem erted beszelj a magyartanarnoddel ;^) vagy anyukaddal ;^)
Válasz erre 

porthosz 2011.12.10. 16:44:18

@bazd meg:

"Sokunknak kulonbozik a velemenye, ennek a nemertese, tolerancia hiany"

Miről? Más autójában kárt tenni elfogadható dolog? Akkor igaza van az előttem kommentelőnek, ne lepődj meg ha valaki megb@ssza anyád mert puncija van. Végülis az is csak egy használati eszköz, funkcionálisan nem csökken.
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 16:46:43

@porthosz:
Köszönöm.
;-)
Válasz erre 

l3v1 2011.12.10. 16:47:50

Hehh, annyi országban láttam már ilyen parkolást, hogy ezen nem sikerült meglepődnöm. A helyzet az, hogy nektek sem okozna fejfájást, ha 2-2.5 havi _átlag_fizuból meg lehetne venni (úgyértem teljes kifizetéssel) egy 2-4 éves 15-20000 mérföldet futott autót. Sajnos mi ettől MO-n még messze vagyunk - és folyamatosan távolodunk -, szóval érthető, ha itt ilyen reakciókat látunk, amiket fennebb is.

Amúgy én is leszedném az arcát annak, aki összezúzná a szekerem egy parkolás miatt. Ha én vigyázok a máséra, akkor igenis elvárom, hogy az enyémre is vigyázzanak.

Egyszer majdnem volt ilyen, de nem a szűk hely miatt, hanem egyszerűen idiotizmusból vagy vakságból szépen lassan centizve nekem tolatott egy hölgyemény, ez - női volta - mentette meg, ill. hogy nem maradt látható nyoma.

Node NYC, Párizs, Róma (hajjajj... :)) stb., mindenki számítson rá, hogy ilyemi bármikor megtörténhet.
Válasz erre 

porthosz 2011.12.10. 16:55:17

@l3v1:

Szerintem ez nemcsak pénzkérdés, hanem kulturáltság kérdése is.
Például senkit sem láttam még focizni a mobiltelefonjával pedig azok jó része tényleg nem drága szóval akár egy magyar ember is megtehetné
Válasz erre 

bazd meg 2011.12.10. 16:59:21

porthosz, elmagyarazom neked hogy meg te is megertsd ;^) Ha nekem otthon ezt csinaltak volna a kocsimmal, en is elovettem volna a utoszerszamokat:^) De ez egy masik orszagban ( igazabol New Yorkra jellemzo ) masok a szokasok, egyszer nezd meg azert a szomszed falut is, biztos hogy elmenyekben gazdag kirandulas lesz ;^)
Válasz erre 

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.12.10. 17:06:33

@bazd meg: Te biztos kozmopoliták mintája vagy.
Válasz erre 

porthosz 2011.12.10. 17:13:16

@bazd meg:

Akkor fussunk neki mégegyszer:
nem azt mondtam hogy ott nem ez a szokás, hanem azt hogy az nem számít normálisnak ha másvalakinek kárt okozol annak megtéritése nélkül, akkor sem ha megideologizálod.

Ráadásul jött néhány bunkó paraszt (lehet hogy te kivétel vagy), aki úgy próbálta meg beállítani a dolgokat, hogy normális hogy idegenek kugligolyóznak más kocsijával mondván hogy az csak egy "eszköz".
Válasz erre 

flippant 2011.12.10. 17:18:37

Amerika? Bakker, ez itt a miskócci Avason mindennapos dolog!
Válasz erre 

l3v1 2011.12.10. 17:21:24

@porthosz: Azért ez nem egészen ugyanaz, ezt gondolom te is érzed. Parkolási szokások az egy dolog, olcsónak számító vagyontárgyak ész nélküli rongálása viszont, hát, az valami más :) Amúgy az engem spec. nem zavarna különösebben ha valami idióta a mobiljával focizna, de az tuti egy NYC-it is kiakasztana, ha ezt a máséval csinálná :) no nem az ára miatt, hanem az értéke (!) miatt. És mivel mindennek értéke relatív, anyagi helyzet, kötődés, stb. kérdése, ezért ha egy adott környezetben az autónak kissebb az értéke, akkor kissebb.

Mint mondtam, nekem sem tetszene, de adott helyzetben/környezetben vagy megszoksz, vagy megszöksz.
Válasz erre 

bazd meg 2011.12.10. 17:24:43

porthosz; Akkor fussunk neki megegyszer ;^) Mi koze van ennek a parkolasnak hogy ki hogy viszonyul hozza ?? En meg azt nem tartom normalisnak hogy vannak olyan orszagok ahol a teveket lehet baszni es harom feleseged lehet, DE ATTOL MEG EZT OK NORMALISNAK TUDJAK ;^) Amugy ha a gazdaja latta volna biztos hogy nem hagyta volna szonelkul, persze nem ugy ahogy mi ezt otthon tennenk ;^)
Válasz erre 

porthosz 2011.12.10. 17:29:45

@l3v1:

"Parkolási szokások az egy dolog, olcsónak számító vagyontárgyak ész nélküli rongálása viszont, hát, az valami más"

Mi a különbség? Azt mondták feljebb, hogy ott nagyon olcsó az autó, tehát ezért annak a rongálása sem számit problémának...

Egyébként én még sosem jártam New Yorkban, de kétlem hogy ez a parkolás ott normális lenne. Abból indulok ki, hogy a videón az összes többi autó úgy áll hogy elől-hátul 30-40 cm helyet hagyott... Élek a gyanúperrel hogyha a mögötte lévő autós hamarabb érkezik meg a kocsijához akkor nem ennyi lenne a videó hanem még egy kis önbiráskodást is látnánk, főleg hogy amerikában ennek nagy hagyománya van.
Válasz erre 

tizenegyker 2011.12.10. 17:32:24

Bunkó bénából a XI. kerületben sincs hiány:
www.langlovagok.hu/kepek/5632_mozgaskorlatozott-parkolot-jelzo-tabla-oszlopan-parkolt-egy-bmw-a-xi-keruletben
Válasz erre 

porthosz 2011.12.10. 17:32:37

@bazd meg:

Lásd előző. Ha ez normális akkor miért áll a többi autó szabályosan?

De hagyjuk a vitát, most kb. azon a szinten vagyunk mintha egy amerikai blogon arról vitatkoznának hogy normálisnak számit-e magyarországon hogy egy autós megáll a villamossineken. Nem, nem számít.
Válasz erre 

porthosz 2011.12.10. 17:37:38

@tizenegyker:

Ahogy hofi mondta, bunkókból nincs létszámstop. Bár neki lett volna a megoldásra kidolgozott programja :)

ajánlott videó:
www.youtube.com/watch?v=IJam7QolcZI
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 17:50:19

@bazd meg:

De mivel ez az ÉN autóm ( a vita kedvéért) ezért én az ÉN elveimet alkalmazom velük kapcsolatban, sőt elvileg akkor is, ha a TE autód állna ott, ahol én parkolóhelyet keresek.
Válasz erre 

svájci néger 2011.12.10. 18:03:20

srácok, úgy is mint kedves posztolók! Ideje lenne szétnézni kicsit a világban, nem érzitek? Itt ültök és azon rúgoztok, hogy hány karc van a kocsitokon... jajjj
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 18:12:00

@svájci néger:

Az egy másik topik.
Válasz erre 

fezoGT 2011.12.10. 18:33:52

@tizenegyker: á nem bunkó ez, hanem csak egy lúzer aki az átlagosnál messzebb lakik a bekötőúttól. De a következő oszlop majd jóval erősebb lesz... :)

Az a tökjó hogy az ilyen vadbarmot könnyű kiszúrni a forgalomban és szivatni lehet úton-útfélen, mert arra sincs esze hogy visszavágjon xD
Válasz erre 

bazd meg 2011.12.10. 19:12:22

lac1, igazad van, hogy megnyugodj,itt sem mindenki igy parkol, gyere ki elj egy par evet itt aztan majd meglatjuk;^) Lehet hogy 10 ev mulva nem azokat az elveket fogod vallani amit most, erted mar ???????????????
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 19:17:52

@bazd meg: nem azt mondtam, hogy nincs ilyen, hanem azt , hogy 2 hónap alatt nem találkoztam ilyennel. márpedig ha 2 hónapig nem láttam egy ilyet sem akkor valszeg nem mindennapos...szövegértés barátom.
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 19:19:02

@bazd meg:
Látod, ezért lenne az usa a sokadik lehetséges hely, ha vándorolnom kéne, és ezért utáljak a jenkiket a világon, mert mindent így kezelnek, kezeltek, ami a másé.
Legyen az olaj, föld, bármi...
De azért azt valóban nem hiszem, hogy mindenki így parkolna ott, de ha egyszer az ilyen trógert móresre tanítanák, eggyel kevesebb lenne.
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 19:20:38

ja és a függöny nálam nem dísz, hanem használati tárgy arra, hogy ne bámuljanak a szomszédok a pofámba. ellenben az autóm(mitsubishi lancer evo 9) mindamellett hogy használati tárgy, számomra esztétikai és élvezeti értéke is van ergo nem örülnék neki ha összebaszott lökhárítóval kellene járnom.
Válasz erre 

bazd meg 2011.12.10. 19:34:26

lac1, Mindenki, kulonosen a magyarok mindent es mindenkit utalnak, nem vetted meg eszre ??? Sorold fel azokat a kornyezo orszagokat akik szeretik a magyarokat ????
Válasz erre 

bazd meg 2011.12.10. 19:36:45

juliusxterem, persze, igazad van, ha nekem is csak egy ilyen autom lenne en is vele aludnek ;^) Gondolom a telcsidre is vigyazol es simogatod;^)
Válasz erre 

Mesterlövész 2011.12.10. 19:43:27

Huhú, ha ezt Bronxban csinálta volna, már nem élne. XD
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 19:43:42

@bazd meg:
Ha a két esetet össze akarod most hasonlítani a sértődöttség miatt, akkor inkább hagyjuk.
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 19:46:07

a telefonomat pont párizsban ejtettem el úgy, hogy 3 darabra tört:))))
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 19:46:31

@Mesterlövész:
Szerintem Moszkvában sem tanácsos az ilyesfajta közlekedési morál.
Válasz erre 

Juliusxtreme 2011.12.10. 19:50:43

azért tényleg nagyon érdekes, hogy páran meg akarják magyarázni, hogy miért van rendben ez a parkolás....
Válasz erre 

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.10. 19:54:20

Akkor itthon még egy szót ne szóljunk?
Gondolom ott azért mondjuk tilosban nem nagyon parkolnak, mert az tuti hogy elviszik az autót.
Válasz erre 

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.10. 19:58:20

@porthosz: Kíváncsi lennék, hogy az az ilyeneknek a csillivilli autóját lezúzná valaki, mit szólnának.
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 20:00:49

@ColT:
...vagy az általam az előbbiekben említett módon az anyjukat-feleségüket-lányukat használnák, természetesen külsérelmi nyom nélkül.
Válasz erre 

Mesterlövész 2011.12.10. 20:10:12

@lac1: Mondjuk Oroszországban a sofőrök eléggé bunkók úgy alapvetően, de valóban nem csípnék, ha az ő autójuk riasztója szólalt volna meg.
Válasz erre 

lac1 2011.12.10. 20:11:51

@Mesterlövész:
Igen, láttam videókat, bár szerintem (remélem) azért ott sem általános ez a viselkedés. Azért érdekes lenne, ha egy vérbő moszkvai és ha ez a tróger jenki valamilyen szerencsétlen véletlen miatt összetalálkozna...
:-))))
Válasz erre 

Asakura Hao 2011.12.10. 20:41:41

indafoto.hu/tag/parkol%C3%A1si_sz%C3%A9gyenfal
Válasz erre 

ProsTata 2011.12.10. 21:23:06

Most akkor árulja már el valaki, mire itt a nagy anyázás? Lett baja az autóknak? Nyilván nem. Akkor meg mi történt? Semmi!
Miért is acsarkodtok? Semmiért!
Hagyjatok már az én kicsi autócskám, jaj hogy hozzá ne érjenek a daróc ruhájukkal kiáltványoktól. Ez nem anyagi kérdés, a kocsi nem az anyagi helyzet megtestesítője, hanem használati eszköz. Különösen az amérikában. A pasas nem állt roki helyre, nem állt be a parkolók mellé második sornak. Na ezek már taplóságok lennének...

Tőlünk kulturáltabb helyeken (szándékosan) még a kéziféket sem húzza be és üresben hagyja a polgár ha leparkolt...
Válasz erre 

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.12.10. 21:31:18

no vagy, tehat logikus, hogy elamulva nezem, amint nem veszi elo a colostokot, es meri le, hogy befere-e:)bamulatos:)
Válasz erre 

Büszke_troll 2011.12.10. 22:22:30

@porthosz:
Akkor még egyszer: fillérbaszó csóringernek és a jólmenő újgazdagnak, aki a farka hosszabbítását látja az autóban bunkó ez a parkolás.

Te melyik vagy?

"légyszives add meg a cimed meg az autód rendszámát aztán ha arra járok akkor majd egy csavarhúzóval megdolgozom egy kicsit az autód..."
Melyiket?

Én sem karcolgatom össze annak a sötétségnek az autóját aki 2 helyet is elfoglal a parkolóban, mert azt hiszi a fostalicskája valamilyen értéket képvisel. Mert az csak céltalan rongálás, de ha rám állnak, szívfájdalom nélkül odébb tolom a másikat, ha nincs más lehetőség.

Egyébként tavasszal a roadstert meghúzta a jobb hátulján egy kiálló autó, még betétlapot sem kértem tőle. Azóta is úgy van.
A másikon egyszer találtam egy rendőrségi lapot, fáradjak be a kapitányságra. Bementem, mondta a rendőr, meghúzták a parkolóban a kocsimat, el akart menni de ők elkapták.
Mondom nem nagyon érdekel, nem is igazán látszik, de ha már elkapták adják meg a nevét, címét.
Az nem úgy van, személyiség védelmi okból nem adhatják ki az adatait, de ismeretlen tettes ellen tegyek feljelentést és akkor ők majd kinyomozzák.
Na annyit nem ér, viszlát.
Válasz erre 

BPFX 2011.12.11. 00:11:08

A post elérte a célját, sokan kommenteltek. Külön érdem szerintem, hogy erre a vezess.hu stábja is felfigyelt és 1 nap késéssel lehozta ugyanazt a sztorit:
www.vezess.hu/vezetunk/parkolas_pofatlan_mestere/34382/

Gratula!
Válasz erre 

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.12.11. 00:31:28

@BPFX: Elsődleges célunk az volt, hogy sok olvasót szerezzünk, de a vitát követni külön élmény volt. Perverz, de élmény. :)

Köszi a linket, észre nem vettem volna.
Válasz erre 

Divinus 2011.12.20. 11:25:12

Nem azzal van baj ,hogy picit megkarcolódik a lökhárító ,hanem ,hogy azért nyomorgatják össze a városban ,bevásárlóközpont parkolójában az autód, mert sz@rnak rá.Mivel nem a sajátjuk pont nem érdekli őket, hogy a tiéddel mi lesz, sőt ha nem látod épp élőben akkor minden lelkiismeretfurdalás nélkül elhajt a többség, úgy hogy 1 bocsi cetlit nem hagyna ott a parasztja, mert arra pl lehetne figyelni, hogy elindulásnál ne padlógázzal kezdjen kitolatni a helyről, ha egyébként simán kiférne ,főleg ha a visszapillantót nem ismeri,vagy ha mégis neki tolat a másiknak (nem koccol,hanem TOLAT! mint egy barom), annyira kiszállhatna külön kérvény benyújtása nélkül is, hogy megnézze egyáltalán mit művelt a másik autóval,ne nekem kelljen odamenni, hogy ember 25 méterre álltam a kocsimtól ,láttam mi történ, ezen kívül a riasztó is üvöltött ezért legyen szíves megemelni a seggét és kiszállni.Vagy nem kell izomból rányitni az ajtót a mellettem álló autóra, mert annak is elég szép nyoma marad.Nem érzem ,hogy státusz szimbólum lenne számomra a kocsi, de ettől még nem fogom összegányolni és azt sem nézem jó szemmel ,ha más nemtörödömségből összenyomorgatja.Pénzért vettem, amiért nagyon keményen megdolgoztam, nem áll otthon halomba a pénz ,hogy bármikor másikat vegyek, vagy mások miatt javíttassam,ráadásul nem is egy évre vettem, hanem hosszú távra és ezért nincs joga másnak tönkre tenni azzal az indokkal ,hogy ez a közlekedéssel jár.Nem keveset vezettem eddig, nagyrészt a fővárosban, de senki autóját nem toltam arréb, karcoltam, húztam meg és senkire sem nyitottam rá az ajtót,lehet figyelni erre, már ha akarsz.Nem olyan régen próbált kiállni egy autó a kocsim mögül, viszont nem kicsit benézte és vitte a hátsó lökhárítóm bal felét, sajnos nem láttam az esetet, barátunk pedig nem akarta vállalni a felelősséget, szerencsére megtudtam ki volt, kiderült ittasan történt, megkerestem és megkérdeztem ezt mégis hogy gondolja, még neki állt feljebb,meg hogy majd ő megcsináltatja nekem, na mondtam köszi, nem fogom a garis autót a haverod sufni tunning műhelyében összegányoltatni,csak hogy neked olcsóbb legyen.Viszont ha nem súgnak még ma sem tudom ki volt és sajnos nem 10 000Ft-os karcolás volt a kár.Ennyit erről!A sajátjával mindenki azt csinál amit akar, a normális az lenne ,ha a másét IS tiszteletben tartanák az emberek!
Válasz erre 

Pakos · http://iranynewyork.hu 2011.12.20. 14:05:47

@Divinus: Köszi a kommentet, az utolsó szóig egyetértek veled!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook
Booking.com

548 óra New Yorkban

Kimentünk, megnéztük és most beszámolunk róla. Hasznos és érdekes infók New Yorkról egy blogon.

 

548548



Pásztor Ákos és Máth Dávid

548

 

 

 

New York-i szállások

Booking.com

Kereső

Loading

Facebook

548 óra New Yorkban

Címkék

2012 (2) 60-as évek (2) 80-as évek (4) 8 spurce street (2) 9/11 (3) abercrombie & fitch (2) anno (29) apple store (2) art (12) battery park (2) belülről (11) beszámoló (14) british airways (4) broadway (3) brooklyn (7) brooklyn bridge (2) busz (2) Camp Leaders (7) Casey Neistat (2) central park (8) Central Perk (3) chelsea (4) Christopher Moloney (6) chrysler building (4) concorde (2) coney island (3) East River (2) east river (2) empire state building (6) esta (2) felhőkarcoló (10) fénykép (3) film (10) filmography (4) flatiron building (3) fotó (26) fotók (2) futás (2) ge building (2) graffiti (2) grand central terminal (3) Greenwich Village (3) gyémántkereskedők utcája (2) hajdan hétfő (2) Harlem (4) havazás (3) helikopter (2) high line park (3) hír (15) hó (2) hotel (3) hóvihar (2) interjú (2) jfk (2) Jóbarátok (2) karácsony (4) kávézó (2) képpárok (2) KEYBAR (2) king kong (2) kint (7) kinti magyarok (4) Kokó (2) komp (2) lengyelbolt (2) libegő (2) london (3) macys (3) madison square garden (2) magazin (50) magyarok (2) Manhattan (3) manhattan (25) maraton (3) metró (20) metrocardart (4) metrókártya (5) mta (4) MTA (3) must see (4) művészet (2) Nadrágmentes Metrózás Nap (2) newyork2018 (12) new york-i magyarok (8) new york szállás (2) new york times (3) park (2) parkok (2) patkány (3) penthouse (5) plaza hotel (2) póló (3) prospect park (2) rajz (2) rekord (2) repülés (2) sandy (3) san francisco (2) Staten Island (2) strand (2) street art (3) szilveszter (2) tábor (3) taxi (7) taxisofőr (2) tél (2) tervek (5) time-lapse (4) Times Square (2) times square (4) trinity church (2) tüntetés (2) útravaló (14) városnézés (5) vásárlás (4) videó (30) vlog (2) wall street (3) washington square park (3) williamsburg bridge (2) woolworth building (4) World Trade Center (3) wtc (14) WTC (3) Címkefelhő

Hirdetés

Archívum

  • 2020 február (1)
  • 2019 november (1)
  • 2019 október (2)
  • 2018 december (1)
  • 2018 november (1)
  • 2018 október (1)
  • 2018 szeptember (7)
  • 2018 augusztus (5)
  • 2018 július (2)
  • 2018 június (1)
  • 2018 április (2)
  • Tovább...

Nézz be ide is

 

  • Dönci blogja
  • NYC blog
  • Tengerentúlról jelentem
  • USA travel
  • NYC 2010
  • Gothamist (angol)
  • Tucsoni Dobostorta
  • CouchSurfing
  • Tudományos Fantasztikum

 

All rights reserved

Minden jog fenntartva © 2011-2017

süti beállítások módosítása
Dashboard